loading...
دانشگاه ما|منطقه ی آزاد دانشجویان
تبلیغات

خودمونی
عضويت

118 آنلاين  قرآن آنلاين   فتوشاپ آنلاين  دوستان ما
OsTad بازدید : 395 1391/07/30 نظرات (0)

 

از بیرون، صدای جمعیت را که می‌شنیدم، انگار صدایشان از میان گردباد می‌گذشت و به گوش می‌رسید. در حالت اسلوموشن پیچ راهرو را گذشتم و به یکباره دریای جمعیت را دیدم که تا آسمان نشسته‌اند و هلهله می‌کنند. طبیعتا هنگ کردم و لحظه‌ای بعد یک گالن اندروفین بود که به تمام رگ‌هایم ریخته شد. و لحظه‌ای بعد داغ شده بودم از خجالت که دوستانم پایشان میان در ورودی «آزادی» شکسته بود که از حقشان برای ورود به استادیوم و دیدن فوتبال دفاع کنند و من مجانی آمده بودم.

IMG22451475 داستان دختری که به ورزشگاه آزادی رفت!+عکس

نمی‌گویم که کنجکاو تماشای فوتبال در استادیوم نبودم ولی رفتم که استادیوم مردانه را هم ببینم. رفتم غیاب زن‌ها را هم ببینم. دیدم. همین را بگویم، جایمان خالی بود… بچه‌ها که به داخل زمین می‌دویدند اشک نمی‌گذاشت که ببینم چه کسی هست و چه کسی نیست.
* پی‌نوشت:
۱- من به عنوان ستون پنجم در بین کره‌ای‌ها، طرفدار ایران بودم. گل را که زدند دیوانه شدم!
۲- خواستند از شبکه سه مصاحبه کنند، گفتم فقط با دوربین ۹۰ حرف می‌زنم.
۳- به کرّات از ما می‌خواستند که به سوسانو سلام برسانیم. من جومونگ ندیدم. من جومونگ یا سوسانو یا یانگوم نیستم.
۴- کلا خیلی در آسمان بودم!!

منبع:جام نیوز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانشگاه ما نام سایتی است برای تمامی دانشجویان پارسی تمام جهان!مکانی علمی و تفریحی برای تمامی دانشجویان دختر و پسر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما با تفکیک جنـسیتی در دانشگاه ها...
    قالب سایت...
    بازی آنلاین
    Untitled Document
    بازی آنلاین بازی آنلاین
    بازی آنلاین بازی آنلاین
    بازی آنلاین بازی آنلاین
    آمار سایت
  • کل مطالب : 274
  • کل نظرات : 76
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 1196
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,025
  • بازدید ماه : 1,025
  • بازدید سال : 40,241
  • بازدید کلی : 620,712
  • Information